樓上良心猛料雞煲

by - Saturday, March 18, 2017

雞煲,有雞又有邊爐打,絕對是貪心份子之選。
要儲夠食量,集齊飯腳不易。難得食,就揀間朋友保證的。

湯底選擇多,椰子雞、田雞、無米粥,連羊雜都有。不忘初心,想食的是招牌香辣雞煲 ($128)

滾起熱辣辣,仙氣滿滿。幾個女仔,半隻剛剛好。辣度自決,這個是真小辣,單喝夠濃味。
指明要走地新鮮雞,價錢才差$33!煲起肉質嫩滑,滾多陣都不怕變橡筋。


打邊邊必點的牛系,這裏多達13種。疑似推介的手切新鮮牛肉 ($188),相對肥牛,色澤偏暗紅。

紋理明顯,脂肪量少。切得算厚身札實,食落份量多,牛味極重。

說到邊爐常客,離不開有三秒定律的即炸響鈴 ($32)吧?即叫即炸,腐皮味香又酥化,非普通來貨拆盒。


配料特多,不乏少見餸菜和新奇名稱。以「人頭*豬腦」為最,想穩陣還是揀正常系……
尤其推薦深海八爪魚鬚 ($22/半碟),用料比一般的好,滑溜難夾。

大條粗身勁彈牙,連續食應該會嘴軟。這個價錢好抵食,唔叫會走寶。

大大粒的日本鮮帶子 ($95),一梳梳肉又滑又甜。無鬆散感之餘,不大縮水。


喜歡湯汁的話,原隻特級魚肚 ($42)最岩。

單看似發水麵包,煮起索滿湯汁。吸水力遠勝豬皮,小心辣親,熱湯四濺。

軟中帶爽的野生竹笙 ($32/半碟),吸力亦不弱。膨脹度驚人,直逼煲的邊際。


其他常見系,亦不遑多讓。自家製手打蝦丸 ($38/半碟),粒粒巨型足料。蝦味濃又勁彈,果然必食。

韮菜餃 ($20/半碟)滿口菜香,不易煲散。比一般溝豬肉的甜,好像是……有點蝦味?


不健康份子,難得找到喜歡的菜。有邊爐少見的豆苗 ($38),還要是價錢合理!

另外,粟米 ($16/半碟)海帶 ($16/半碟),用來熬湯很不錯。


叫飲品,再次被驚呆了。熱茅根竹蔗水 ($10/杯)無過甜,普通凍飲杯走冰的份量。
特大凍檸蜜 ($30)足足大一倍,完全不怕不夠喝。那……再大的巨型、巨無霸版,又會是怎樣呢?


無加一,秘製醬料才不過$4/位。樣樣猛料,整晚「嘩嘩」聲不斷,大滿足!
為可揀半碟、巨杯飲品,以及枱面的擺骨小桶點讚,實在是貼心又細心。
裝修簡單平實,但絕對是良心之作,難怪平日亦差不多坐滿。果然好介紹,encore之列又+1了~


寶寶雞煲
旺角花園街75-77號花園商業大廈1樓

You May Also Like

0 comments